نرم افزار ریموت برای آندروید GPP Remote Control v3.5.3
تاريخ : دو شنبه 10 مهر 1391 | 17:7 | نویسنده : فرزاد

از خانه و میز کامپیوتر خود دور هستید ؟ به دسترسی برخی از فایلهای موجود در آن نیاز دارید ؟ این برنامه برای شماست ! این برنامه طراحی شده است تا شما بتوانید از هر جایی که هستید به صورت ریموت به کامپیوتر خود و فایلهایی که در آن وجود دارد دسترسی داشته باشید . GPP Remote Control به صورت کاملا خودکار کامپیوتر شما را پیدا کرده و با بهترین شیوه شما را به آن وصل می کند .

 

نرم افزار کنترل از راه دور برای آندروید

 

 

 

شما خواهید توانست فایلهای را به وسیله هر دستگاه تحت اندروید تنها با یک کلیک کپی ، حذف ، دانلود و آپلود نمایید . افزون بر این پدر و مادرهایی که می خواهند بر استفاده کودکان خود از کامپیوتر نظارت داشته باشند این برنامه می تواند ابزاری بسیار مفید والبته کاربردی باشد .

 

نسخه آندروید  سیستم عامل آندروید ۲٫۱ و بالاتر

حجم ۷۰۷ کیلو بایت

 دانلود ( با لینک مستقیم )

  رمز فایل www.AndroidU.ir

منبع : سایت آندروید یو


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: GPP Remote Control برنامه ریموت برنامه ریموت Android برنامه ریموت آندرویدبرنامه ریموت برنامه ریموت اندروید برنامه ریموت اندرویی دانلود GPP Remote Control دانلود برنامه GPP Remote Control دانلود نرم افزار GPP Remote Control دانلود نرم افزار ریموت دانلود نرم افزار ریموت اندروید کامپیوتر دانلود نرم افزار کنترل از راه دور برای آندروید نرم افزار GPP Remote Control نرم افزار کنترل از راه دور

Online User